Kuzucccum Ayn canım aciktikca ağlıyo zaten bazen 3 4 saat uyuyo korkuyorum bişey olacak diye bazen doyuyo uyumuyo . Dün beyaz gürültü denedim bir kere işe yaradı ikinciye açtığımda işe yaramadı 😂 . Sütüm var galiba akiyo çünkü t-shirt lerime bide emerken belli oluyo 15 er dk emiyo iki göğsümü de yetiyo heralde . Mama vermeyeli daha huzurlu sanki ağlamıyo . Fazla .