Sema_hysz bizimde ekim sonu günümüz doluyor ama doktorumuz 40 haftayı görmeyiz dedi😅 şuan çantam hariç herşeyim hazır, haftasonu da temizlik için gelecekler benim oğluş erkenci davranacak gibi. Seninde normal doğumsa çok geçe bırakma derim ne zaman gelecekleri belli olmuyor miniklerin 🥰