Sema_hysz normalde benimde öyleydi 34. Haftam ve bebek çok aşağıda doğum pozisyonunda ben hiç acele etmiyordum herşey hallolur diye doktor heran hazırlıklı olalım diyince tutuştuk bebeğin herşeyi hazır ama benim eksiklerim var inşallah onları da biran önce düzenlerim siz benim gibi beklemeyin hazırlayın bence her an herşey olabiliyor