Sema_hysz canısı bende 34+6 yım bugün yaptım valla o kadar güzel bir his ki ama bir hayli de yorucu gerçekten hastane çantamızı da ayarladık artık ne olur ne olmaz ağırlaştıkça hiç bir iş yapamıyorsun zor oluyor valla bu haftadalar da sürekli de başım da dönüyor anlamıyorum ben de o yüzden yavaş yavaşlar artık hazırla 🥰