Sssssyyyy Zeynepmasal sürekli içilecek bir ilaç gibi gelmedi bana kalp tansiyon ilacı . Bide ben çok fazla içiyorım 3 saatte bir susuzluktan konuşamıyorum
Zeynepmasal Sssssyyyy Himm siz fazla iciyormussunuz bana doktor verirken tansiyon ilaci yazdigina bakma bu amacla kullanilir ve etkilidir demisti kacinci haftadan beri iciyorsun
Sssssyyyy Zeynepmasal ben dışarı çıkmadım hiç ams odadan odaya biraz dolanıyorum . Rabbim ikimizde zamanında kucağımıza almayı nasip etsin. Bana o kadar bekler gibi gelmiyor ama
Zeynepmasal Sssssyyyy Amin insallah🤲hic belli olmaz ben bazi yorumlarda 40i goreni bile okudum🥰hazirlik yaptin mi hic
Sssssyyyy Zeynepmasal ben daha yeni başladım. Hastanede yattım bi gece ciğer geliştirici vs sonra taburcu oldum dün ve basladım
Anestezi07 Zeynepmasal bende aynı başlığı açıcaktm 29 haftaym 3 4 gündür adet sancısı gibi sancım var doktorumu daha aramadım ama ciddi bişeymidir
Zeynepmasal Anestezi07 ben dun bekledim zaten kullandigim bir ilac var diye artip artmadigina baktim bence soyleyin doktorunuza soylemekte yarar var
Canlarrr Ben 29. Haftadayım son bir haftadır adet sancısı vardı normal sandım. Dün kontrole gittim Doğum sancısı başlamış ilaç başladık durdurmak için. Erken Doğum olabilir dedi.
Zeynepmasal Sssssyyyy ben daha hicbirsey hazirlamadim almadim bile🙈31.haftada kontrolum var insallah hayirlisiyla gorursek o gunleri sonra alip hazirlayacagim
Sssssyyyy Zeynepmasal inşallahhhh sonra daha sor oluyor. Doğuma kadar yat demezse inşallah yaparsın. Ya bu ilaçlar hareket azlığı yapar mı acaba bebelerde kıpır kıpır olan çocuk içtiğinden beri oynamıyor çok
Zeynepmasal Sssssyyyy artik yardim alacagim o konuda mecburen saglikli olsun da napalim bir sekilde olur artik 🥰o konuda bilgim yok ama haraket ediyor mu onu kontrol et bence o onemli benim de 1gun biraz daha fazla haraketli oluyor 2 3 gun daha sakin
Canlarrr Zeynepmasal açılma yokta benim adet sancım belden karna giren türden seninki nasıl şimdi bilemecim