emrbalayse Zeynepmasal cnm gecmiş olsun öncelikle dinlenmen lazım sanırım. Bir de enfeksiyon olup olmadığına bakılıyor idrar yollarında. Nst ye de bağlayabilir. Ama muhakkak sor doktoruna. Normal olsa bile buna biz karar veremeyiz
Zeynepmasal emrbalayse sagol canim tetanoz icin gitmem gerekiyor haftaici idrar testi de yaptirayim olabilir enfeksiyon veya soguk slmis da olabilirim diye dusunuyordum bakalim devam ederse doktorumu ararim
Kelebekmadam Zeynepmasal canım kasılma nasıl birşey ben pek anlayamıyorum 23.haftam benimde göbek çevremden aşağıya doğru olan o çizgi var ya oralarım ufak ufak sızlıyor böyle sancı gibi değil arkama yaslanırsam oluyor yada kalkıp otururken bu mu oluyor
Canlarrr Zeynepmasal açılma yokta benim adet sancım belden karna giren türden seninki nasıl şimdi bilemecim
Kelebekmadam Zeynepmasal Benim yaşadığım kasılma değil sanırım rahim büyüdüğü için bağlar yırtılıyor olabilir sızı çünkü bu çok değişik ama korkutuyor