Mas0105 neredeyse o kadar bebek isteyenler postu açıp onun gibi postlara yorum yaptık ki hepimiz sayısını bile bilmiyoruz . Bende bir boş gebelik geçirdim 2 şubatta öğrendim 9 martta kürtaj oldum neredeyse 8 , 9 hafta geçmişti bile o zamandan beridir bizimde olmuyor ilk gebeligimdi ve ben yıkıldim mahvoldum tükendim. Her ay negatifi gördüğüm için hep ağladım ama umudumu yitirmek istemiyorum var elbet bizimde vaktimiz Allah ol derse herşey olur . En büyük sebep stres biz hep kafaya takıyoruz üzülüyoruz. Kendimizi rahat hissetmemiz lazım bu ay beklemedeyim ama umudum yok gibi insaAllah hepimize en yakın ve en hayırlı zamanda nasip olur . Sende üzülme ve umudunu yitirme bir gün olacak inşaAllah.