Mas0105 canim seni cok iyi anliyorum. İnsanin psikolojisi kaldirmiyo artik. Bende bu ay olmazsa daha denemiycem işe giricem artik dedim eşime. Ama nasip ovulasyon testi kullaniyordum 2. Denememde hamileyim simdi, daha bu sabah ogrendim. Sana yaptiklarimi anlatirsam şöyle.. soğan kuru sadece 1 kere ictim. Esime keçiboynuzu kürü aldim. Kendime de ari sütü bal polen aldim. Ama onlarida 3 ay kullanin diyolar ben bu ay kullandim sadece. İliskiden sonra hemen duş almadim sabaha kadar bekledim. Yumurtlama oncesini ve yumurtlama gunu ve catlama dahil 4 gun degerlendirdim. Bir de herkes dusunmeyin o zaman oluyo dedi. Yumurtlama gunlerini degerlendirdikten sonra 3 gunluk sehir disi seyahat ettik gezdik guzel vakit geçirdik. Bilmiyorum hangisinin bi yarari oldu. Belki de herseyin bir zamani var.