Mas0105 canım benim, duygularını çok iyi anlıyorum, ve issediyirum.
Bu yollar çetin, zor, gel/ gitli ruh halleri.
Beklerken yaşanan duygular cogunuzfa ortak, kendini bu kadar yıpratma diycem.
Bir vakti zamanı var ve bizler bunu bilmiyoruz.
Yapılabilecek tek sey sabr, dua ve beklemek.
Sebepsiz olmayan ama sürpriz şekilde yavrusuna kavuşan niceleri var.
Umudunu kaybetme, en ummadığın anda çıkar gelir yavrun.