Prensesannesi27 AsminMoms berra ismini çok seviyorum küçüklüğümden beri ama eşimin eskiden bu isimde bir kız ile arkadaşlık yaptığını biliyorum 😔 kizima onun ismini vermek uygun olmaz sanırım ama öyle olmasaydı sanirim berra koyardım ben💁♀️💁♀️
denizdalgasi1 Prensesannesi27 ay çok güzelmişş 😍 meryem benim vefat edene anneannemin ismini 😔 hiç aklıma gelmemişti ama şu an o kadar aklım karıştı ki ismini değiştirebilirim bile kızımın çok uyumlu meryem vera 🥰
Prensesannesi27 denizdalgasi1 😄😄 evet çok güzel bir isim siz daha iyi bilirsiniz tabii icinize en çok hangisi siniyorsa..İsimlerin manaları önemli bence
AysenurYumak Prensesannesi27 ben ayşe hüma koyucaktım çok seviyordum yada ayşe hüda ama kaynanamın ismi de ayşe olunca hayaller suya düştü zeynep vera ismini çok sevdim ☺️
Prensesannesi27 AysenurYumak evet böyle de güzel uydu gerçekten 👍👍 ben de hüma yi çok seviyorum ama son zamanlarda herkeste duyuyorum ondan kararsizim bir sürü arkadaşımın çocuğu hüma isminde
Yasemiiin Prensesannesi27 Ayşe hüma çok güzell. Bizde masal Hüma koyacağız sizce saçma mı oluyor ikisi lütfen güzel diyin 😂😂😂💜