lunam Ayşe Hüma çok güzel 😍 Doktor kız gibi görünüyor dediğinden beri Hüma düşünüyoruz biz de, anlamı da çok güzel.
Prensesannesi27 lunam evet çok beğeniyorum ben de ama herkeste duyuyorum ondan kararsız kaldim herkes hüma koyuyor gibi geliyor 😄
Kelebekkannesi Prensesannesi27 daha koymadım isim canım 😂 gerçekten zor yani sonuçta o isimle bır hayat gecırecek . Doğunca katmayı düşünüyorum yani o an hangı isimi ona yakıstırırsam 🥰🌹
Prensesannesi27 Kelebekkannesi yaa doğunca prensesiniz paylaşın ismini fikir olsun gerçekten şu aralar en büyük stresim bu oldu .. herşey hazır ama isim yok🤦♀️