Prensesannesi27 Semaonur23 evet ahsen ismi de cok guzel ama gorumcemin ismi ondan koymamız pek mümkün olmaz heralde😄
Prensesannesi27 RumeysaNur34 yaa tek degilim o zaman fikirleriniz çok iyi geliyor ama .. siz ne koydunuz ?
denizdalgasi1 Prensesannesi27 ay çok güzelmişş 😍 meryem benim vefat edene anneannemin ismini 😔 hiç aklıma gelmemişti ama şu an o kadar aklım karıştı ki ismini değiştirebilirim bile kızımın çok uyumlu meryem vera 🥰
Sogancik Prensesannesi27 Berra güzelmiş sde kibar. Çocukken, genç kızken, olgun bayanken her zaman kulağa hoş gelebilecek taşıyabilecek bir isim🏵️