dakpinar- benim maaşallah hamileliğimin tümü çok rahat geçirdi, bir kez bile kusmadım ilk trimesterda, bulantı yaşamadım, sadece kokulara hassasiyet vardı. 2. Trimester zaten balayı. En rahat dönem. 3. Trimesterda ise sıcaklara denk geldiğim için zorlandım, pişik oldum ama yine hiçbir sıkıntım yoktu. 36. haftadan sonra ağırlıktan dolayı kimi zaman bel sırt ağrısı çektim kimi zaman rahat uyuyamadım, tek sıkıntım karpal tünel sendromu oldu 36. Haftadan sonra. Geceleri ellerim uyuşuyo ağrı yapıyo, bir de burun tıkanıklığı. Başka da bir sıkıntım olmadı çok şükür, pazartesi 38+5′te doğuma gidiyorum inşallah.