dakpinar- sabah 5te kalkıp işe gitmek zor geliyor artık aşırı halsizim kansızlık tan o da sanırım yoksa öyle ağır bir durumum yok. Ha bir de eğilip kalkması ayakabbı giymesi zor, yere oturup giyilecek mecbur :) gözünde büyütme canım hareketli insanlar çok daha kolay geçiriyor. Ben ofis hayatına geçmemiş olsam daha rahat olurdum diyorum hatta. Günlük yürüyüşünü asla ihmal etme sana en iyi gelecek şey odur 😊