aysimaninveprensinannesi Normal dogum ama uygulamafa 15 ekim gozukuyo istedigi zmn gelsin ins gec kalmadan🙈🙈rabbim hepimize hyitli dgumlar versin
Nazlierva3535 Babyandmom22 normal mi olucak sezeryan mı acaba aynı haftadayızda benim sezeryan olucak Allah’ın izniyle . Merak ediyorum ne zamana gün verir diye doktor
asilto benimde 2 kasim diyor uygulama ama ekim sonu dogururum gibi hatta diyorum keske 29 ekimde dogsa🤩 35+3 benimde
Hycnlanne_0903 asilto bende 35+1 iz 😊 29 ekim çok istedik sezeryan olucak, doktor geç kalırız o zamana dedi 20-24 arası bir gün seç dedi biz de 21.10.2021 i seçtik 💙
camellia Merve1511_ 37+4 olduk bu iki hafta içinde doğmazsa tekrar kontrole gel dedi doktor artık beklemedeyiz bakalım ne zaman gelecek hanfendi 40 ını bekliycek galiba 😄
tugbakaragul tugbakaragul 35+3 yazmışım ama aslında onun 36+3 hafta olması ? 😂 Haftamı karıştırmışım resmen 😂 37′ye girdik ben 35 diyorum 🙄😂
Ayzetuka Merve1511_ Biz 36+3 olduk 26 Ekim görünüyor doğum tarihi 😍🐥 nst de sancı çıkmıyor yalancı sancım da yok bence 40ı bekleyecek pamuk hanım 🤗💛☀️
a_burcu_bur Ayzetuka 36+4üm sancı da çıkıyo bebiş de makat gelişli. Sezaryen gözüküyor. Sizinkinin pozisyonu nası ☺️
Babyandmom22 Nazlierva3535 ben normal istiyorum. Henüz çatı muayenesi yapmadı. 37 de yapıcam dedi. Bebeğin kilosuna da 2600 dedi zayıfmış. Sizinki kaç kilo acaba çok moralim bozuldu
balbocegim27 Merve1511_ 2 kasım görünüyor son gün detaylı da da tahmini doğum tarihi 25 ekim dediler 35+3 üz bakalım ne zaman gelecek
prensesimveannesi Merve1511_ 35+1 ekimde olabilir kasım da bakalım ne zaman gelecek minik kelebeğim 🥰