Merve1511_ 1 ile 20 si arası gelmek isterse gelebelir dedi doktorum ama 37+2 olduk ama ben 7 Ekim’de gelmesini istiyorum inşallah sağlıklı bı şekilde gelir bir an önce yoksa gelmezse 41. Haftaya kadar bekleyeceğim dedi ben o kadar beklemek istemiyorum bakalım ne olacak 😇