Dilekcnkn Merve1511_ Sonu mu ortası mı artık bilemem 😂 son 16 gün kaldı ama sanki ah doğurdum doğurucam
Raulunmamasi Aslinda kasim bebegi olmasi gerek ama erken dogum olucak serklajliyim diye.ekimden o tarafa gecmez sanirim su an 34uz
Dilara0638 Merve1511_ kasım 11 görünüyor bizim ama ben ekimin sonuna doğuracağımı düşünüyorum hep nedense 😄
Skardelen 35+3 olduk Ekim sonu gibi gelicek inşallah prensesim ama sanırım erken gelicek nst de sancilarimiz çıkıyor bakalm ne olacak
dilaraakbulut Merve1511_ son 10 gun uygulamada yarin doktor rdv var sezeryan olduğum icin bidaha olucam hafta gun bile verebilir hastane cantasi hazir bile degil
Ilkim_05 dilaraakbulut ahh aynnı benn bu neyin rahatlığı bendeki bilmiyorum 36+4üz 15 i 18 ne gün söylüyor doktorum
kirpapatyasiii Merve1511_ normalde 28 ekim ama dün serklaji aldık düzenli sancim da çıktı nst de bakalım doktorum cuma yokum yat kalkma sakın sonra gelebilir sıkıntı yok dedi😅 kızım çok gelmek istedi zorla tuttuk artık yollar açık bakalım ne zaman gelecek 🥰
dilaraakbulut Merve1511_ yarin doktor gidecem orda meydana gececem kendime hic bisey almadim dedim doktora giderken ugrar alirim bide kizim hastaydi 1 yasinda onu yenğeme brakip gidecem aksamdan yikayip yarin utulerim pazar gunu cantam hazir olur
kirpapatyasiii Merve1511_ şaka gibi resmen hepimiz bu ay doğurmuş olacağız 🥰 bugünlere gelmek o kadar hayaldi ki bizim için 😊 Rabbım sağlıkla güzellikle yavrularimiza kavuştursun bizi❣
Nzlozkn Valla gelirse inşallah tam 30 günüm kaldı kasımın 1 ine denk geliyor inşallah kasımı beklemeden 25 Ekim gibi gelsin diye dua ediyorum 😁
Merve1511_ kirpapatyasiii ayy Amin inşallah Rabbim yardımcımız olsun.git.gide heyecan korku artıyor ama güzel düşünelim ki.guzel olsun sonun da kavuşacağımz o güzellik herseye değer gibi :)
kirpapatyasiii Merve1511_ kesinlikle herseye değer ikinci gebeligim diyelim ama heyecan hep aynı 🥰 Rabbimin mucizesi bütün duyguları bir arada yaşatıyor 🤗