Fatnur38 böyle düşünmeniz gercekten çok yanlış şeker e falan bakmaz bu işler emin ol ben çölyak hastasıyım ve bu hastalığın en büyük getirilerinden biri kısırlıktır, ağır bi alerjidir arqştırabilirsiniz düşünmedim bunu siz inanmışsınız bile böyle yapmayın