denizmanzarasi öncelikle merhaba şuan 37 yaşında 5 gün önce doğum yapmış bir anneyim belki için ferahlar diye yaşadıklarımı sölemek isterim 5 yıllık evliyiz ve benimde sizin gibi bir türlü hamile kalamıyordum ne eşte ne bende sıkıntı yok deniyordu sürekli gidip çatlatma iğneleri deniyorduk geçen sene artık olmuyosa bırakalım bu stresi kaldıramıyoruz dedik bir doktor arkadaşımız hsg baktırdın mı dedi ben anlamazdım hsg falan doktor ne diyorsa onu yapıyorduk sonra doktoruma söleyince aaa hsg çekmedik sana sıkıntı yok diye dedi hsg yapıldığında rahim ağzı yapışıklığı çıktı yani sperm rahime ilerlemiyormuş buji yönetimiyle açıldı ve aşılama için gün bekliyorduk ve Allaha şükür aşılamadan önce hamile kaldım eğer sanada yapılmadıysa genetik test ve hsg mutlaka yaptır ve bir daha kafaya takmamayı dene