baysmeri ya asistanlar dediğim gibi çok iyiler ama ister istemez kafamda soru işareti kalmıyor değil. Sonuçta tecrübe ve el çabukluğu önemli, çok içime sindi diyemem. O yüzden Altay hocanın söylediği fiyata göre karar vericem. Bu arada özel odaların o an boş olmama durumu da olabilirmiş. Epidüral anestezi yapıyorlar mı diye de sordum bu arada yatış servisindeki kadına, anestezi uzmanı bakar size de sorar uygun görürse yapar falan dedi ama geveledi biraz, siz bunu da sorun isterseniz Altay Bey’e, en iyi o bilgilendirir anestezi hakkında da. Benim muayeneme daha var çünkü, siz bizi de bilgilendirirsiniz ben de bir sonrakinde Altay bey e gitcem bakayım bana da ne dicek