ikiicocukkannesii orda da bebeğin ve annenin durumuna göre çıkarıyorlardır yani kesin belirlenmiş günleri yok, ben serviste yatış yaptım 32 haftalıkken ondan biliyorum. Bebeğin şekerine annenin sağlığına vs gibi durumlara bakıyorlar her şey düzgünse ona göre çıkarıyorlar, diğer hastaneler de öyledir zaten özel ya da devlet