fdmnzl benim gebelik riskli olduğu için
Cerahpasa takipliyim bende, asistanlar bile çok bilgiler bence doğumu orada yapmak isterdim Anadolu yakasında oturduğum için bana çok uzak sezeryan olucak ama birden sancı tutarsa oraya gitmem çok uzun olur yolda doğururum diye korkuyorum