Cerrahpaşa’ya 3. Ayımdan beri muayeneye gidiyorum, gayet iyi bir hastane ama doğum konusunu bilemiyorum. Doğumda uzman doktor ve asistanlar oluyormuş ama tereddüt ediyorum sadece asistan olur mu acaba diye tedirgin olmuyor da değilim. Pazartesi doğumu konuşacağım randevumda ama tecrübe etmiş anneler daha iyi yorumlar diye düşündüm. Orda doğum yapmış tecrübeli anneler veya bilen varsa yardımcı olabilir mi? Doğumu nasıl sizce? Memnun kaldınız mı?