Nilufar_1996 Annebebek000 bir iki ayda yavaş yavaş gelmişti çok uzun sürmüştü valla tat önce geldi koku çok geç geldi ailece olmuştuk herkesin ayni uzun sürdü ilk ben hastalandığım için ilk ben iyileştim.
Sevgi123_ Duygu0621 direk 112yi yada filyasyon ekibini arayın test vermek istiyorum diye hamile olduğunuzu belirtip , yoğun oldukları için bana gelmemişlerdi beni hastaneye çağırmışlardı test için. Test verildikten sonra çıkan duruma göre de kontrollerinizi takip eden doktorunuzla irtibata geçip ilaçlarınızı sorabilirsiniz. Kendisi yazıcaktır zaten
Duygu0621 Annebebek000 ben 4 gündür nezle gibiydim 5. Gün tat gider gibi odu ama tuzlu şekerli ekşi şeyleri alıyorum
Nilufar_1996 Annebebek000 valla benim uzun sürmüştü ama yemek yapıyordum 🤣 babam tuzu iyi olduğunu söylemişti köz kararı yapılan yemekler. Bı tek babamda tat koku kaybı olmadi babam da daha önceden korona atlatmisti sanırım ondan ona bulaşmadi.
Nilufar_1996 Annebebek000 Mart ayında 10 gün karantina dediler bize. Eşimden iki defa test aldılar hep negatif çıktı. Bir ben pozitif oldum 10 gün sonra gelirler sandik gelmedi ertesi gün aradık şikayetiniz olmadığı için gelmiyoruz karantinaniz kalktı dendi. Şikayet etmedim ama öldüm öldüm dirildim nefes darlığı öksürük daha yeni geçti benim 🤦🏻♀️
marbling10 Duygu0621 Biz covidiz eşimde tat koku gitti, bende tat hafif var. Eşim tuzlu, ekşi, tatlı, acı gibi baskın tatları alıyor ama normal tatlar yok. Örneğin muz yiyor sadece şekerli bir şey yiyormuş gibi tadı var diyor.
Nilufar_1996 Annebebek000 inşallah hele hamilelikte kimseye yaşatmasın. Çok zor öksürük ciğerlerim çıkacak gibi öksürüyordum kan bile tükürdum yani.
Annebebek000 marbling10 Allah sifa versin tez zamanda gebemisiniz peki 33 haftalik gebeyim bende ne yapacagimi ne yiyip icecegimi bilmiyorum
Nilufar_1996 Annebebek000 inşallah sağ Salim atlatin bol c vitamini lazım limonata yapın için sivi almak lazım daha çabuk atılır kandan. Öksürük yoksa kolay atlatırsıniz öksürükle çok zorluyor
Nilufar_1996 Annebebek000 ayrıca tat koku kaybı iyileşme belirtisi demişlerdi başta korona çıktığı zaman hem antikoru fazla oluyormuş tat koku kaybı olanların. Öksürük yoksa korkmanıza gerek yok öksürük nefes darlığı yapıyor. Temiz hava alın camları açıp doktora söyleyip c vitamini takviyesi de alabilirsiniz ben hamile değildim olduğum zaman suda çözülen c vitamini vermişti içmiştim hepsini hem limonata yaptım bol bol içtim komposto meyve vitamin lazım
marbling10 Annebebek000 evet 26 haftalığız. Bol proteinli beslenin c vitamini tüketin mandalina portakal vs. Vitaminlerinizi aksatmayın
Babycome Annebebek000 bende 32 haftalık gebeyim bol bol ilikli çorbalar iç mandalina meyveleri kaynatıp ılık iç bende 5. Gündeyim
zaydn Duygu0621 ben tamamen alamıyordum tavuk çorbası içiyordum çok tuzluymuş mesela tadını almıyordum bile sanki du içiyorum yavaş yavaş iyileşince bazı tatlar acı gelmeye başladı 🤦🏻♀️
Annebebek000 Nilufar_1996 oksuruk 2 gun surdu gecti ne yasiyorsam son 3 gundur yasiyorum zaten Oksuruk kalmadi ama bitti sadece koku tat yok baska hic bir belirti yok
219Eyll Duygu0621 covit olunca tat ve koku bendede gitti .tatlı tuzlu ekşi şeylerin tadı geliyodu ama aroması gelmiyordu .mesela limon yiyosun ekşi tadını alıyosun ama limon tadını alamıyosun .koku tamamen gitmişti hiçbirşeyin kokusunu alamıyodum 10 gün kadar sürdü bu durum .sonrasında koku almaya başladım ama yediğim herşeyin tadı yavan gelmeye başladı .hiçbir yemeğin lezzetini alamadım aylarca .gribim diye düşünmeyin bi test verin bence .en azından başkalarına bulaştırmamış olursunuz varsa bile