Tomrishatun Duygu0621 kesin net covitsiniz bari insanlara.gecirmeyin bazı tatları alıyorsunuz yeni geçirdim
Annebebek000 Nilufar_1996 oksuruk 2 gun surdu gecti ne yasiyorsam son 3 gundur yasiyorum zaten Oksuruk kalmadi ama bitti sadece koku tat yok baska hic bir belirti yok
Mineeaa Duygu0621 covid olduğu zaman tat koku tamamen gidiyor hiç bi şekilde alamıyorsunuz yani ben elime kolonya dökuyordum burnuma çekiyordum banamısın demedi
marbling10 Mineeaa bende tat gitmedi koku gitti, herkeste değişik oluyor. Eşim de tuz, limon, şeker gibi tatları alıyor. Hatta fazla olmasa bile fazla geliyor ona diğer tatlar hiç yok
marbling10 Annebebek000 evet 26 haftalığız. Bol proteinli beslenin c vitamini tüketin mandalina portakal vs. Vitaminlerinizi aksatmayın
Babycome Duygu0621 canım saçmalamış . Yani hafif atlatıyosan evde geçiriyorsun ateş nefes darlığı olursa acile git dedi benim doktorum onun dışında evdeyim şuan 5. Günüm
Mariposaa Duygu0621 eksi tuzlu tat geliyor ama onun haricinde hiçbir tat yok, soğan sarımsak sirke bile yok. Koku da aynı şekilde tamamen gitti.
Babycome Annebebek000 bende 32 haftalık gebeyim bol bol ilikli çorbalar iç mandalina meyveleri kaynatıp ılık iç bende 5. Gündeyim
Babycome Duygu0621 benim 2. Atlatışım covidi ilkinde öksürük oldu ama çok uzun sürede gitti . Acı baharat soğan sarımsaktan uzak dur bi süre onlar öksürüğü tetikliyor . Birde kesinlikle üşütmemek lazım sürekli kendini sıcak tut ılık şeyler iç . Yeşil elma kaynat içine biraz fesleğen veya karanfil ılıdıktan sonra içine bal koy ılık iç . Birde bol bol su