Duygu0621 Arkadaşlar kovid olanlarınız vardır aranızda , tat koku bende de yok ama gribim burnum tıkalı ondan olduğunu düşünüyorum , ekşi tuzlu tatlı şekerli olan şeylerin tadı geliyor . Kovid olanlar bu tatlarıda alabiliyorlar mı ?
Sevgi123_ Duygu0621 sadece ekşi tuzlu tatlı olduğunu anlayabiliyorum onun haricinde tat alamıyorum. Burun tıkanıklığıyla pek bir alakası yok benim burun tıkanıklığım azaldı ama tat ve koku kaybı hala devam ediyor.
Duygu0621 Sancarefeem 5 gündür nezle gibiyim , sadece burnum tıkalı başka hiç bir bulgu yok , eklem ağrısı ateş boğaz ağrısı vs
Gizemin-minnakI @Duygu0621 teste gidin . Griple kovid belirtisi karıştı . Çoğu kendini grip sanıyor . Kovidde ekşi acı tatlı olduğunu anlıyordum sadece . Ama yediğimi anlamıyordum. Test olmadan bilemezsiniz sonucu
Sancarefeem Duygu0621 hergün değişiyor durum canım bigün iyi oluyordum diğer gün sırt kemiklerim kırılıyordu acıdan bırak uyumayı inledim ben çok ağır geçirdim burun tıkalı tamamen iltihap dolmuştu afedersin sonra sürekli ciğerden gelen bir öksürük ama çok acı vericiydi allahım kimseye yaşatmasın çok kötüydü çok ama koku tat tamamen gidiyor bunlar yoksa corona değilsinizdir diye düşünüyorum
Gizemin-minnakI @Duygu0621 hamle misiniz? Geçen hafta bende kendimi kovid sandım . Nefes darlığı da yaşadım . Burnum tıkalı olduğu için Testim negatifti. Yine içiniz rahat etmezse bir daha test verin . Bir de kovidde kolonya kokusu falan tamamen gidiyor . Hiç alamıyorsunuz
Duygu0621 Sancarefeem Evde kovid geçiren var mı aranızda , bi arkadaşım diyor kovid olduysan tedavi görmen lazım bebek zarar görür diyor 🙄 kendisinin bebeği de yok nerden biliyor öylemi sizce
Belfam Benim grip gibi başladı bi gün ağır geçti beşinci gün falan koku gitti hiç tad kaybı olmadı ben de
Duygu0621 Ada_kacira burnumu çekecek kadar bile hava yok yani çekemiyorum burnumu şuan , az bişey açılsa hemen deniyecem kolonyayı da 🤧
Babycome Duygu0621 kuzum okyanus suyu al tamamen doğal burnu çok güzel açıyor şiddetle öneririm bende forumdan görüp aldım çok iyi geldi
Sevgi123_ Duygu0621 ben test vermeden önce takibimi yapan doktoruma danıştım. Önce test vermelisin ona göre sana ilaç yazıcam dedi. Testim pozitif çıkınca da oksapar 0.4lük kan sulandırıcı iğne , cefaks 500lük antibiyotik redoxon c vit , birde parol verdi ekstra nane limon ve kaynanış suya attığım viks ile buhar çektim burnuma bu şekilde toparlamaya çalıştım çok şükür ilk günlere göre daha iyiyim bugün 7.günüm
Babycome Duygu0621 canım saçmalamış . Yani hafif atlatıyosan evde geçiriyorsun ateş nefes darlığı olursa acile git dedi benim doktorum onun dışında evdeyim şuan 5. Günüm
Duygu0621 Sevgi123_ Evde kovid geçiren var mı aranızda , bi arkadaşım diyor kovid olduysan tedavi görmen lazım bebek zarar görür diyor 🙄 kendisinin bebeği de yok nerden biliyor öylemi sizce
Sevgi123_ Duygu0621 evet ben annemden dolayı temaslıydım annemin 4.gününde bende de belirtiler başladı ertesi gün test verdim zaten
Annebebek000 Duygu0621 bende suan sizinle ayni durumdayim burnum tikali ve bugun 3. Gun tat koku alamiyorumm sekerin tadi geliuor sadece 1 haftadir nezle grip gibiyim Sizde kac gundur yok test verdiniz mi
Duygu0621 Annebebek000 ben 4 gündür nezle gibiydim 5. Gün tat gider gibi odu ama tuzlu şekerli ekşi şeyleri alıyorum