Seymagedik aynı şeyleri yazıp durmana gerek yok canım onu anladım da ben dıyorum ki annene gıdıp sonra tekrar evıne donsen o misafir dedıkelrın gelmekten vazgeçmiş olacaklar mı ? Yani annene gıdınce sorun ortadan kalkacaksa git ne cevap beklıyorsun onu anlamadık valla annene gıt dıyoz eşim ayrı kalacak , kayınvalıden gelsın dıyoz mısafırlerı gelır dıyorsunuz . Fikir istıyorsanız gelen her yorumu okuyun ona göre en son kendınız karar verın herkese aynı seylerı yazmanıza gerek yok