Düşünüyorum da acaba ilerde kendi torunlarımız olduğunda , gelinlerimiz böyle doğum sonrası bizi istemese ne düşünürüz? 🤷🏻♀️ Her kynana iyi değil ama her kaynana kötü de değil . Yani aslında empati yapınca her şey çözüme kavuşur . Gelsin belli bir süre kalsın size de yardımcı olsun . Konuşursa da konuşsun sonra elbet evıne dönecek ve sız yıne çekırdek aılenızle kalacaksınjz . Ben böyle düşünüyorum. Sıkıntıya girme yani bence gerek yok .