Parsss valla sırf misafir gelcek die kendi evimdeki konforumdan vazgeçmem orası benim evim ya benim kalem ben istemedikten sonra kapıyı açmadıktan sonra kimse benim evime giremez dediğiniz gibi iletişim kopukluğu olunca insanlar bişilerden kaçmak istiyo ama kaçış yok maalesef post sahibi kaç gün annesinde durucak ki eninde sonunda evine döncek o misafirler yine gelecek