Canfagla Yaaa yorumlar çok güzel 16+1 im bende daha cinsiyet öğrenmedim haftaya öğrenicem doktora hiç doğum ne zaman diye sormadım ama internette Mart yazıyor hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım 🙏🧿
Busra2013 nur5519 HAREKETLERI HISSRDIYORMUSUNUZ KACINCI HAFTADA HISSRTINIZ BEN 18+0 tek tük bısıler oluo sanıı ama bılmıyorum
nur5519 Busra2013 16+3 ama ben hareket olduğunu düşünüyorum çünkü çikolata yedigim zaman bi kıpırtı gibi oluyor
nec5139 Hafta inşallah oğlumuz olacak… martın ilk haftasına doğum bekliyoruz. Zaman nasıl geçecek bilmiyorum
ftmnr_drgt nur5519 28subat 1 mart doğum 8mart 27 yaşım, 18+6yiz , bebek 19+5seklinde önden gidiyor gelisimi cok guzel 🌸
leylo29 ftmnr_drgt Senle herseyim nerdeyse ayni gunumuz dogum animiz canim ya allahim sok oldum valla🤭👍🤗
Burcu1985 15 haftalik gebeyim kiz bebek bekliyorum 12 haftalikti %100 kiz dedi sonra tekrar gittim baska bir doktorda kiz dedi insallah rabbim hayirlisini versin tum annelere
yas37 Eminemirza Benim de aynı 15+3 ☺️☺️ Erkek görünüyor denildi haftalardır ama daha tam da net değil