Mehmetinannesii nur5519 bugun 16 haftalik olduk martin 17si gosteriyor ama sezeryan olacagim icin daha erken olur diye dusunuyorum yarin cinsiyet ogrenmeye gidicem insalllahh🥰
Cansuada24 nur5519 aaa sevindim bizede kesin kesin kız dedi de tabi fark etmiyor erkek kızda cevremdekiler acele etme 16 haftayı bekle dedi tekrar muane ol ona göre alısveriş yap dediler haftaya gidicem muaneye bakalım
Ranaa54 17+4 normalde ama ultrasonda genelde bir hafta geride gözüküyor aynı durumu yaşayan var mı benimle 😇 bu arada bizde henüz cinsiyet öğrenmedik erkek tahminde bulunan doktor da oldu kız diyende oldu yarın kontrolüm var inşallah bizde öğreniriz artık 🥰
nur5519 Ranaa54 benim de geri de görünüyordu bir kaç hafta sonra son adet tarihiyle aynı oldu insallah öğrenirsiniz 😊
Bryunetka 16+6 🦋 Cinsiyetimiz Erkek. Doğum için 15 Mart diyor doktorumuz 🌸 Tüm bebişlerimiz sağlıkla gelsin 🥰
nur5519 Bryunetka 16+2 benim de 21 Mart olarak görünüyor ama hayirli zaman da insallah bizim ki de 👧🏻 Hepsi zamanında sagliklicakla gelsin insallah 🤲🏻
Hifaefraimm Bryunetka mart sonşarı 14+5 olduk hayırlısı ile kozmı erkek mi belli oldumu acepp bnmki erkeğe benziyo dedi ama aliveriş yapma dedi belli değil çnkü on gne rabdevum var yine gidicem bakim artık ne dccek
Civcivim000 nur5519 ultrasona göre 18+3 regle göre 10 gün daha geri. Ultrasona göre önde gidiyor şimdilik. Bizim 11. Haftada Bi tık erkeğe benziyor dendi şimdiye kadar 2 haftada 1 iki ayrı doktora kontrole gidiyordum ikisi de her seferinde kesin erkek dedi hala öğrenememiş olanlara şaşırıyorum sizinkiler nazlı çıkmış😀öğrenenlerde pek erkek yok sanırım erkek senesi diyorlardı halbuki😀