imrantercan Gnz maalesef pahalı evet bende başlarda parayla aldım rapor cıkartana kadar raporsuz altından kalkmak cok zor ben hastaneden cıkartamadım sigortayla alakası varmı bilmiyorum ama özel bir tıp merkezinden 100 lira verip cıkarttırdım rapor aklınızda bulunsun 😇
nlycltk Gnz evet canım kayınvalidem normal sağlık ocağından aile hekiminden yazdırdık alıyoruz bizde bilmiyorduk eczacı dedi şimdi 3 kutuyu aldım 19 haftadayım şimdiye kadar ücretli aldım hep
Gnz nlycltk Saglik ocagindan direk yazdiriliyorsa annemin üzerine yazdirip alabilirim öyle alınca mesela ne kadar fark ücreti ödüyorsunuz çok soru sordum size de kusura bakmayın🥰🤭
Sevdaelmc Gul2808 sanırım biz rapor olduğu İçin 90tl ye almıştık o bile çok gelmişti bize neyse ki rapor çıkarttırırmıştı ondan sonra Allah’ım yardım etsin gerçekten çok zor bu ilacı kullanan İçin raporu olmayıpta almak 😔
Canss35 Hilalkorkmaz merhaba bende dog yaptım banada yazmış ama kaynanam her yaptığında kolum moraririyor nasıl yapiyorsnz siz
Hilalkorkmaz Canss35 of of artık benimde heryerim morarıyor aylardır kullanıyorum önce karından dı karnım büyüdükçe bacaktan başladım ara ara koluma vuruyorum başlarda morarmıyordu ama artık morarıyor anlamadım neden bana sorsalar hamilelikte seni en çok ne yordu iğne vurulmak derim
nlycltk Gnz valla onu hiç bilmiyorum çok bişey ödendiğini zannetmiyorum ama eşim alıp geliyor eczaneden sormadım hiç 🥰
Gul2808 Gnz emekliyse hiç ücret ödemeden alırsın .değil se de 40 lira bende anneme yazdırıyor um sağlık ocağında arada sırada
Mom726272 Hilalkorkmaz bana da eşim yapıyo kendim asla vuramam her iğne öncesinde acıyacak diye korkup kasıyorum ya ben de doğumdan sonra kalp damar cerrahisi varis yüzünden 6000 lik yazdı iğneler yeni bitti doktora gidecek miydim unuttum ya
Melike Mamasita Merhaba canımız annemiz, WhatsApp, Facebook, instagram vb. sosyal medya çağrıları forum kuralları gereği yasaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Mutlu forumlar. 💜
Emineso Gnz canim kaymakamliga gudip sigorta yaptur kendine aylik100lira gibi fiyati var sadece sagliktan yararlaniyisun senin isini her sekilde gorur
Duruliyaninannesi Gnz canim icinde 10 tane olani kullandim covid gecirdigim zaman recete ve sigortasiz 300 tl verdim eczaneden eczaneye değişiyor antalyada bu fiyata aldim