Gnz ben 0,4 olanı 320 330₺ gibi bir fiyata alıyorum.10 tane var içinde. Tüp bebekle hamile kaldığım için en başından beri kullanıyorum. 23+5 teyim. Kısa bir süre bıraktım sonra bebeğim kilo alımı yavaşladığı için tekrardan başladım. Doktorum özel muayenesi olduğu için sgkdan yazmıyordu. Yazılacağını bilseydim sağlık ocağında yazdırırdım. En kısa sürede gidip soracağım. İğne bir sürü vitamin fitil derken ayda en az 1.400₺ gidiyor ilaçlara