Gnz maalesef pahalı evet bende başlarda parayla aldım rapor cıkartana kadar raporsuz altından kalkmak cok zor ben hastaneden cıkartamadım sigortayla alakası varmı bilmiyorum ama özel bir tıp merkezinden 100 lira verip cıkarttırdım rapor aklınızda bulunsun 😇