Gnz eşinizin de mi sigortası yok yani sigortasından faydalanabileceğiniz biri yokmu aile içinde kendi kurduğunuz aileden olmalı,sanmıyorum suç sanırım doktor öyle bir olayın altına girmez ayrıca o ilacı kullanma amacına göre de ücret talep ediliyor gebelik için alanlarda bir miktar ücret oluyor sanırım benim kronik rahatsızlığım olduğu için normaldede hiç ücret vermiyorum normal hayatımda da kullanıyorum cünkü zaten kafasına göre veremez o iğneyi başkasının adına cıkarsa bile açıklama yazması gerekli❤️