Aysun12 Sevval1234 benim resmen iştahım kapandı hamilelik dönemimde, zaten yalnızca 5 kilo aldım 37.haftam bebeğim gayet sağlıklı ve kilosu iyi o yüzden takılmayın beslenmez büyümez diyenlere,ama şunu söyleyebilirim şekeri hayatımdan neredeyse çıkarttım ve ekmeği çok yemedim zararlı seyleride tüketmeye gerek yok:) canım birşeyler istediğinde ya bi meyve veya salatalık 🥒 havuç 🥕 kestim yedim:)))