Denal canım hiç hatırlamıyorum zaten doktorum hep bir hafta önden gittiğini söylüyordu. Dene muz ve sütü. Eğer sade süt tüketemiyorsan toz nesquik öneririm ben öyle yapıyorum. Uyumadan önce ye uyu. Ben bazen 2 muz bile yiyordum. Kabızlık vs de yapmıyordu bende