Fatma_3858 Giba hurma son haftam olduğu zaman için iki üç tane ama gebeliğiniz benim ki kadar ilerde değilse günlük bir tane yerseniz yeter cici bebe de ben günlük on on beş tane yiyorum sütle beraber
Aysun12 Bende yeni hamileyim sanki az mı yiyorum diyorum şuan 6. Haftadayız daha ama çok biley yiyemiyorum
Aleynaaa61 Aysun12 ben 14. Haftadayım hala aynı mide bulantısından çok yiyemiyordum 2 kilo vermiştim yeni yeni almaya başladım zaten 20. Haftadan sonda bol bol yiyip kilo alacağız 🙃
Gamzeylan Aysun12 çok erken zaten şuan da sadece sağlıklı beslenmeye çalışın ilk aylarda kilo alımı çok olmuyor yediginiz size kilo aldırıyor çoğu zaman ben 6. Aya kadar 8 kilo aldım son 2 ayda 10 kilo birden aldım o yüzden basta daha dikkatli olmak en iyisi sadece sağlıklı ve vitaminli beslenseniz yeter
NidaF Aysun12 Sevval1234 benim resmen iştahım kapandı hamilelik dönemimde, zaten yalnızca 5 kilo aldım 37.haftam bebeğim gayet sağlıklı ve kilosu iyi o yüzden takılmayın beslenmez büyümez diyenlere,ama şunu söyleyebilirim şekeri hayatımdan neredeyse çıkarttım ve ekmeği çok yemedim zararlı seyleride tüketmeye gerek yok:) canım birşeyler istediğinde ya bi meyve veya salatalık 🥒 havuç 🥕 kestim yedim:)))
Hande1 Aysun12 doktorum bana ilk aylarimdayken tirnak ucu kadar şeye bir bardak sut icsen nolur icmesen nur,sakin kendini zorlama tiksindirme dedi.bebek daha cok son aylarda kilo aliyo zaten disariya kulak asma,saglikli olcak sekilde sadece istediklerini ye demisti. İlk 4-5 ay fulllll kustum hicbisey yiyemedim suan masallahim var 34.haftadaym :)
Gkc92 Sevval1234 yiyip boşu boşuna kalori kilo almayın çocuğun ne kadar kilo alacağı varsa o kadar alıyo tecrübe ettim 😂
bahtnurr1 Gkc92 yaa bende öyle dedim ve hatta 28e kadar hiç kilo almadım sonrası da bebek aldı ama karın çevresinde gerilin var diyince ye dedi doktorum da diyetisyenimde ee yiyince de 2 haftada 1800 aldım direk 🤨😂😂
gizem-ipek Mercimekveannesi52 süt benim direk mide yanmamı kesiyor, doktorum da süt önermişti mide yanmalarım için bir de yüksek yastıkta yatmayı
miranbeyinmothersi Mercimekveannesi52 laktozsuz süt tercih et , ben hamilelik ile alakası yok süt hem gaz hem ağrı yaprdı şimdi içim rahat laktozsuz içiyorum miss bide hafif tatlı gibi benim baya tatlı krizimi kesiyor
Suleksck Kabak çekirdeği, muz, süt, cicibebe, ceviz, nohut, mercimek, hurma kilo aldırıyor denendi test edildi :)
Elifgoktug1 Fatma_3858 hurmayi dikkatli tüketin haftanız küçük ise. Dogumu tetikliyor kasılma yapıyor ve hatta acilma yapıyor dogumu kolaylaştırıyor diye 35. Haftada yemeye başlanıyor 3 5 7 gibi sayılarda hatta.sürekli tuketmemeye özen gosterin
Fatma_3858 Elifgoktug1 yok 38+3 doğuma yakın yemeye başladım zaten teşekkür ederim düşündüğünüz için 😘
Tugcetsn Cylnsms ben suan 33. haftadayım bu karışımı yapıyordum tam 1,5 kilo almışım bunun 1 kilosunu bebek almış 500 grm ben almışım gerçekten çok işe yarıyor 🥰🌸👌🏻
Juulide Tugcetsn kesinlikle balık yoğurt pekmez ceviz kefir peynir ve yumurta içebiliyorsan günde 2 bardak süt ve bol bol baklagil ye canım inanılmaz kilo aldırıyor bebeğe
Cylnsms Tugcetsn ben de işe yarayacağını düşünüyorum bayağı yüksek kalorili hem ayrı ayrı tüketmek çok zor oluyordu böyle karışımlar hayat kurtarıyor bence 🙆🏻♀️😂
Duyguckrky Fatma_3858 bende en son cuma günü gittim 3564 dedi bu cuma son kontrole gidicem bakalım hayırlısı inşallah Allah sağlıkla kucağımiza almayi nasıp etsin inşallah 🙏🧿