denizinnannesi canım ben normalde de kullanıyorum yani en az 5 senesi var romotoloji takipliyim ben ayriyeten orda her üç ayda bir bütün değerlerime bakıldığı için çok düşük cikiyo malesef ve kullanıyorum multivatiminin içindede var ayriyeten damla olarakta kullanıyorum kadın doğumcum önce terettut etti değerimr bakınca kullan dedi kaç oldu bilmiyorum şuan