gldn065807 denizinnannesi belkide benim değerim çok düşük ve yükselmiyor o yüzden ben içmek zorundayım
Buseylul Vitaminlerle alakali eksikligim olmamasina ragmen İcinde folik asit olan multi vitamin hapi kullaniyorum hepsi var icinde ayrica d vitamini kullaniyorum Bir de magnezyum
Annesininbitanesi1 denizinnannesi bana bir sürü vitamin ilacı verdiler folik asit dışında hiçbirini midem almadı içemedim şükür bir sorunda yok ilaç görünce bile midem bulanıyor benim artık
linaaryaa denizinnannesi denizinnannesi 😂😂 eskiden hiçbirsey yokmus annem hastaneye bile gitmezdim diyo Allah’ın izniyle sağlıklı olurlar inşallah 😊🥰
esmer3 Gghgfdd folik asit kullandıysanız gebelik başlangıcında, b12 eksikliği yapıyor saçlarınız o yüzden dökülüyor olabilir b12 değerlerinize baktırın
esmer3 denizinnannesi benim d vitamini değerlerim hiçbir zaman yükselmez ama doktorum bana da yazmadı sadece demir ilacı kullanıyorum, bebek doğduktan sonra 4 aylıkken bebeklere de veriyorlar bebeğime de kullanmayı düşünmüyorum d vitamini ve demir ilaçlarını :)
Shnern denizinnannesi bende kullanmadım 33 haftalık oldum ama korona iken günlük 9 damla kullandım şimdi devam edeceğim
dakpinar- Melistosum hem mide bulantısı hem de kabızlık yaptı zaten normalde de kabızlık sıkıntım vardı o yüzden mahvetti beni canım
Melistosum dakpinar- anladım canım ben biraz su içmeyi ihmal ettim bır kaç gündür hemen kabızlığa çevirdi, ne iyi geliyor kabızlığa su haficinde
dakpinar- Melistosum günde 3 lt su içiyorm kuzum ben ama hala kabızlık var sadece kayısı çayı içmemi söyledi doktorum günde 2 fincan ıyı geldi ama sonra korktum burda içme diyenler oldu doktora tekrar gittim duphalac şurup yazdı onu ıcıyorm canım o iyi geldi onun dışında bır şey bana ıyı gelmedi 🥺
Melistosum dakpinar- benm hamilelik öncesi bı başladı kabızlık ama söylemesi ayıptır kan falan geliyordu kenarları zorlanıyordu sonra hamile kalınca düzeldi çok şükür şimdi yine zorlanıyor suyu azcik kestim ondan oldu heralde icesim gelmiyor