denizinnannesi benim d vitamini değerim 6 çıktı. Doktor demişti ki ben ilk 3 ay önermiyorum o yüzden 3 aydan sonra yazacağım dedi. 5. Aya girdik halâ yazmamıştı. Ben hatırlattım. Değerlerime bakıldı yine 6 çıktı. O yüzden doktor kalsiyum, magnezyum ve d vitamini içeren bi hap verdi. Benim deri döküntülerim başlamıştı artık vitamin eksikliğinden. Daha yeni kullanmaya başladım