Srpdgdln Arkadaşlar benim bu yaşıma kadar adetimde hiç sekme olmadı 1 gün kadar önce olduğu olmuştur ama hiç gecikmemiştir ve muhakkak 1-2 gün önceden akıntım açık kahveye dönerdi. İlk defa bu ay 1 gün geçti 1 gün geçmesine rağmen hala adet sancım olmadı akıntımda değişiklikte yok evde test yaptım ama negatif çıktı yarın doktora gitsem gecikmem 2 gün olucak ( tabi bi değişim olmazsa ) eğer gebelik varsa kanda çıkar mı?
Glcnkk Valla bende nerdeyse adetime 7-8 gün kala test yapmıştım negatif cıktı. Hemen gittim kan verdim pozitif çıktı. Çıkabiliyor yani erkende olsa. :) inşallah güzel haberler alırsın
Glcnkk Su18 idrar testiydi normal erken gebelik testi ne oluyor bilmiyorum😁😁🙈 kan değerim 160 cıkmıştı
YeYA Burada resim paylaşılamıyor mu kızlar ? Bugün regl gecikti test yaptım ve çok silik çizgi çıktı. Bir bakın istedim ama foto paylaşma butonu yok sanırım :(
Lvns Su18 zaten yumurtlamadan yeni cikmissin canim sperm daha yumurtayla birlesememistir yoldadir yani döllenme 3 gun suren bi surec zaten 😁 adetten bi kac gun once dayanamayip bakani gordumde seninki abarti olmus 😁
Mirmirlokum Su18 yumurtlama gününde tuttuysa bebek 3 haftalıkken yani adetinize bir hafta kala baktırabilirsiniz 😊
YeYA Su18 Teşekkür ederim bugün sabah idrarı ile yaptım çift çizgiyi gördüm. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤
Su18 YeYA Çok sevindimmmm hayırlı olsun🙏🏻🙏🏻 Darısı bize inşallah☺️☺️😍dua edin sizde :) Benimde regl tarihim 4 ağustos erken gebelik testi ve nırmal gebelik testi yaptım ama negatif .. Acaba erken mi davrandm ?
YeYA Su18 Biraz erken davranmışsınız ben adetimin ilk günü test yaptım onda bile çok silik çıktı. Ikıncı günü sabah yaptım yine tamamen kıpkırmızı olmadı ama çift çizgi belirgindi. Biraz bekleyin adetiniz 2 gün geçsin. Sabretmek çok zor biliyorum ama başka türlü pek çıkmıyor yumurcaklar😁
Su18 Kızlar kan testi yaptırdım. Regl tarihim 4 ağustos , kan değerim 2.0 çıktı :/ Negatif yani. Sizce adete kadar artış olur mu ?
YeYA Su18 Adetin geçmesini mutlaka bekleyin. Bu şekilde stres olursunuz. Varsa bile üzüntüden akar gider tutunamaz. Kan testinde çıkmadığı çok oluyor. En iyi sonuç adet geçtikten sonra alınıyormuş. Ben de yarın kan testi yaptıracağım. Yani adetimin 4.günü