YeYA Su18 Adetin geçmesini mutlaka bekleyin. Bu şekilde stres olursunuz. Varsa bile üzüntüden akar gider tutunamaz. Kan testinde çıkmadığı çok oluyor. En iyi sonuç adet geçtikten sonra alınıyormuş. Ben de yarın kan testi yaptıracağım. Yani adetimin 4.günü
Su18 GizemzmCokun Amin çok teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻🙏🏻 İnşallah hayırlısıyla, dualarınızı eksik etmeyin olur mu💕 Hamilelerin duası kabul olurmuş☺️