Lale19 Su18 idrarla oluyor canım ama aldığında görürsün nasıl olduğunu internetden de bak istersen araştır daha iyi olur
ozgeege Leyla07 hadi yaaa inşallah o program beni de yanıltmaz canım çok istiyorum bende :) Allah’ım bebişini sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼🤗
Neroizm Su18 iki farkli test var biri daha erken gosteriyor. Ama tabii sizin yaptiginiz kadar erken degil. Adetten 6 gun oncesinde gosteriyor erken gosteren. Diger normal test gecikmenin ilk gununde gosterir.
Burctn Su18 bende 5 gün kala test yapmıştım çook silik çıkmıştı hatta dr. Dedi ki kac gün geciktin dedi bende daha var dedim erken test yaptim dedim sonra baktı 3 haftalikmis daha cok yeni demişti 🤗🤗☺☺ simdi 19+2 yiz oğluşumla 😗😍😍
Su18 Burctn Maşallah 🙏🏻🙏🏻Erken gebelik testimiydi pki? Bnm şuan reglime 7 gün var . Sabah normal test yaptım negatif çıktı :/
Reyhankarabiber Su18 canm ben adetim günü geçtikten 2 gün sonra normal test yapmıştım negatif çıktı sonra 6.gün-de hala adet olmayınca kan verdim 56 çıktı sonucum ve şuan 15+4 üm yani biliyorum beklemek zor ama biraz daha sabret inşaallah 😊
Su18 Glyldz Adete 15 gün varken mi ? Nasıl oluyor peki , tam yumurtalam dönemi bitişi oluyor ya döllenme olayı snra idrara geçiş 🙄çok şaşırdm şuan . Sağlıkla kucagınıza alın inşallah. Bizede dua edin🙏🏻Hamilelerin duası kabul olurmuş🌸
deletedmom6295 Su18 bazılarında adet biter bitmez yumurtlama olabiliyor üreme sistemimiz gerçekten muammalarla dolu yada adete 2 gün kala yumurtluyor bazı hanımlar
Fatma10 Merhaba .. 3 gun once acik renk kanamam oldu ama hemen bitti ve o zaman 9gunum vardi yaklasik reglime suan ne yapmam gerek bilmiyorum
Fatma10 deletedmom6295 şuan test te alamıyorum sıkıntı bu yani çamaşır suyu ile yaptım oda kopurdu ama
deletedmom6295 Fatma10 o yöntemleri hiç dikkate almayın evde test olmadığında merakla ben de yapmıştım sonuç teste göre pozitifti ama hamile değildim 😀