Leyla07 Rasev valla bilemiyorum nasip isi belki de ben ilk kez yumurtlamayı takip ettim bir gün öncesi olundu birliktelik tabi yine sonrasında iliski de yaşandı çünkü hamile olduğumu bilmiyordum Allah onu bi şekilde koruyor ben buna inanıyorum
Mucizesinibekleyenacemianne Leyla07 bak bence bu çok önemli. Ben de ilk yumurta takibimde hamile kalmış oldum. Bizde de çatlamadan bigün önce değerlendirmişiz büyük ihtimal ogün tuttu 3 temmuzda :) bence yumurta takibi yaptırmalı gebelik planlayanlar🧡
Leyla07 Yani sonuçta idrar testlerini boşa yapmamışlar ve pozitif vermesi çok nadirdir hata olma olasılığı son adetten üç hafta sonra çıktı benim aşırı silikti ama ben anladım ve üzerine ben bir ay öncesi adet yoğunluğundan ilaç kullandım geciktirici önceki ay adetim üç kez geldi ara kanama ile beraber öylesine denedik olacagini düşünmüyordum anca toparlarım dedim ama nasip iste sürekli uyuyordum evde test vardı yapayım bari dedim ve net iliskiden 15 gün sonra çıktı idrarda tabiki bu kişiler arası farklılık gözetebilir bir hafta sonra kese göründü zaten üst tarafta yağlanma olmayınca daha çabuk görülürmüş çok şükür kalbi de atıyor duan 8. Hafta icindeyiz. Tabiki erken ogrenince yorumlara bakınca bende korktum ama doktorum hiç olumsuz bisey demedi ve hep motive etti bir ilk gittiğimde kese görünmüyordu daha tüplerden daha yeni geçtiğini söyledi benim ilk hamileliğim insallah sonuna kadar güzel gider Allah herkesin yardımcısı olsun yani kimi üç hafta da ogreniyor kimi 6 haftada ben zaten üç hafta da ogrenmeseydim 6. Haftaya girince kusmalarimla anlayacaktim 🙄Allah tüm gebislerin yardımcısı olsun
Leyla07 Mucizesinibekleyenacemianne aynı anda öğrenmişiz canım :) İçini ferah tut gittiğinde görürsün :) uzun yolculuğu var suan bebisin
Mucizesinibekleyenacemianne Leyla07 bugün 5+0 gösteriyodu keseyi görmeye gittim, göründü şükür 🤗 5+1sin dedi doktor.. haftaya kalp atışı için gidicem bakalm..
Leyla07 Mucizesinibekleyenacemianne yumurtlamam olmasaydı şaşmazdım çünkü ilaç kullandım ona rağmen düzenliymiş gayet tuttu canım programa göre yaptım :) tuttu
Mucizesinibekleyenacemianne Su18 benimkisi planlı değildi, adetin 3.günü gittim e2 hormonu yüksek cıkmstı kist falan varmı diye gittim, benim doktorum alttan muayeneye cok yanaşan biri degil, karından baktı kist falan yok gayet iyisin hatta gelmişken seni bu ay bi yumurta takibine alalım 12.13.günü gel dedi. 12.günü gittim. Bi yumurta gözüküyo 16-18mm iki gün sonra bida gel bakalm dedi. 14.gün gittim. yumurta kaybolmuş büyük ihtimal dün çatlamış dedi. Bizde tesadüfen bigün öncesini degerlendirmistik çatlamış dedigi günü. İşte onun üstünden 8gün geçti dayanamadım kanda baktırdım yoktu. 12gün sonra yani 15temmuzda gebelik testinde cıktı. Bugün de keseyi gördük şükür. 0.76cm nedir ya minnacık siyah noktaydı bende koca bi siyahlık bekliyorum göremeyince korktum işte kese burda diye nokta kadar bişey gösterdi😂 darısı sana ve bizimkilerin sağlıklı ilerlemesine inşallah🙏🏻🧡
Mucizesinibekleyenacemianne Leyla07 benim de ovülasyon aynı günlerde koyu cıkmıştı yumurta takibi yapmasam belki benim de yine tutcaktı ama 13.günü çatladığı günü büyük ihtimal degerlendirmezdik 14ü değerlendirirdik böyle olunca iki gün üstüste oldu ilk defa, belki oyüzden kaçırmadık :) ben de adetin 9. ve 12. günü mantar fitili kullanmıştım bi belirtisi yoktu sadece idrardan sonra gelen süt kıvamında akıntı oluyodu doktor adet bitince kullan diye 2 fitil vermişti ben biraz geciktirip 9 ve 12. gün kullanmıştım o da spermi öldürürmüş bu ay oyüzden şans vermiyodum ama oldu şükür🧡🌸
Su18 Leyla07 ya bende uygulama kullanıyorum 8 gün ovulasyon dönemi diyor sadece 1 gün en dogurgan gün diyor . 8 günlük ovulasyonda 1 dolu 1 boş şeklinde ilerledik. En doğurgan günde ise yine ilişki oldu. Sizdemi bu şekilde yapmıştınız?
Leyla07 Su18 bir hafta var bebek çalışmaları için p.cdiye bi program var o çok güzel 👍 sadece yumurtlama dönemi bir gün öncesi o gün ve bir gün sonrası o üç gün önemli canim
ozgeege Kızlar bende hamile kalmak istiyorum geçen ay ilk defa denedik olmadı bu ay inşallah olur isteyen herkesin içinde beni de 🙏🏼 Şimdi ben 31 günde bir adet gören biriyim adetim hep düzenlidir adet döngüsü p.c programına göre 23 - 29 temmuz arası yumurtlama dönemi ve 28inde yumurtlama günü gösteriyor buna güvenmeli miyim nasıl hesaplanıyor ve hangi gün hamilelik şansını artırıyor yardımcı olabilir misiniz 🙈🙂
Leyla07 ozgeege o program da iyi bence birde eczanede testler oluyormus ben almadım ama güvenmezsen ondan da alabilirsin canım ben o programa göre kaldım :)
Lale19 Su18 eczaneden aldim canım erken gebelik testi deyince veriyorlar. Bildiğin eşinle ilişkiden 7 gun sonra yapıyorsun kesin sonuç veriyor. Idrar testinde adet günü beklemektense bununla daha erken belli oluyor.kendin bilirsin tabi yinede ben sana öneri sundum
ozgeege Leyla07 hadi yaaa inşallah o program beni de yanıltmaz canım çok istiyorum bende :) Allah’ım bebişini sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼🤗
Lale19 Su18 idrarla oluyor canım ama aldığında görürsün nasıl olduğunu internetden de bak istersen araştır daha iyi olur