ilkgozagrimhavinim Merveee34 1900 kg doğan bebeğin toparladı mı sonradan? Kuzum ikinci girdiğim nst de sancı çıkmadı. Doktorda yalancı sancıların oluyor demekki ona denk geldik dedi. İstirahat verdi. Haftaya bi daha çağırdı.
Merveee34 ilkgozagrimhavinim topladı kuzum tabiki de . Erken doğduğu için bağışıklığı düşüktü sadece . Suan 2 yaşında premsesim 😍 sende sağlıcakla kucağına alacaksın insAllah yavrunu 🤲🏻🥰
Merve5561 ilkgozagrimhavinim 39+4te canım şimdi oğluma hamileyim 33.haftada 2700 olmuş önde çok dedi dr şeker takibi yapıyorum bak kardeşler bile bir olmuyor biri zayıftı bu da fazla iri kızım hala çok zayıf 3 yaşında şuan 🤷♀️
badembid ilkgozagrimhavinim canım Allah dermansız dert vermesin 400 gr -500 gr doğan bebeler yaşıyorlar sağlıkla büyüyorlar sakın canını sıkma.. doktoruna güven kendini strese sokarsan bebiş de hisseder.. eminim sağlıkla süreci tamamlayacaksınız inşallah🙏🏼🙏🏼
ilkgozagrimhavinim badembid amin canım inşallah🙏🏻 allah razı olsun. İnsan hep güzel şeyler duymak istiyor kontrollerde de.
badembid ilkgozagrimhavinim bol bol dinlen şükür erken doğum riskin yok bebiş eminim 1 haftaya toparlayacak♥️♥️
ilkgozagrimhavinim badembid sürekli uzanıyorum zaten. Sol tarafım çürüdü artık🤦🏼♀️ inşallah bakalım haftaya kaç olacak
ilkgozagrimhavinim Merveee34 maşallah kuzum benim🧿 rabbim evlatlarımızı sağ salim bize bağışlasın inşallah🙏🏻 sezaryeni ne zamana verdi kuzum doktorun? Benimde bugün sezaryen olacağı kesinleşti. Eğer suyunda azalma olmazsa plesanta yaşlanmazsa bi sıkıntı olmazsa 39.haftada alırız dedi bana doktorum.
Merveee34 ilkgozagrimhavinim amin canım 🤲🏻 15 -16 sı gibi alırız dedi canım . Bu gidişimde tam günü netleşecek 6 sında randevum
ilkgozagrimhavinim Merveee34 çok az kalmış artık senin😍 bi sağlıkla kavuşalım miniklerimize. Hastanede sezaryen tecrübeni bekliyorumm bende orda doğum yapıcam malum
Merveee34 ilkgozagrimhavinim az kaldı kuzum valla heyecan korku kaygı tüm duyguları yaşıyorum 🤣 biran önce zaman geçsin olsun bitsin istiyorum valla . Nasip olursa insAllah doğumdan sonra hemen yazacağım sana 😍
ilkgozagrimhavinim Merveee34 sağ salim olsunda inşallah yazarsın merak ediyorum bende hastaneyi, çalışanların ilgisini çok sevdim doğumu ve odalarını vs de merak ediyorum😊 son 2 haftan nasipse artık🤩 keşke benimde okadar az kalsaydı artık
Merveee34 ilkgozagrimhavinim insAllah canım 😍🤲🏻Bende çok memnun kaldım herkesin ilgisinden .insAllah doğumda da öyle olur . Ama şimdiye kadar hiç kötü yorum almadım . İnsAllah bizde memnun kalırız çok meraklı ve heyecanlıyım 😍
Alparasinannesii ilkgozagrimhavinim Çok sıkıntı yapma canım oda etkiler seni ben muz yedim sürekli onun faydasını gördüm diyebilirim bence. Canan hanım idrar tahlili istedi benden o gün 1950 falandım 3 gün sonra sonuç için gittim 2300 falan dedi sanki muzun etkisi var gibi düşündüm tabii bilmiyorum ama bende 33+5 oldum
ilkgozagrimhavinim Alparasinannesii canan hocam çok iyi ya. 1 haftada hiç kilo almamış bebeğim, ona rağmen çok sakinn çok güzel ilgileniyor. Bende şimdi muza başlıcam aldırdım eşime. Bakalım..
ilkgozagrimhavinim Merve5561 şekerin çıktı mı bu gebelikte? Ben 2500 kg ı geçse öyle doğum yapsam yine yeticek bana..
ilkgozagrimhavinim Merveee34 inşallah canım🙏🏻 hastaneye bayılıyorum zaten fiyat performans açısından efsane. Eğer doğumdanda memnun kalırsam ve nasip olursa daha sonraki bebişte de giderim oraya🤩
Alparasinannesii ilkgozagrimhavinim İnşAllah işe yarar kuzum evet Canan hoca sağolsun hep pozitif biri
Merve5561 ilkgozagrimhavinim şeker yüklemesinde 150 çıktı dr dikkat et sınırda yüksek demişti bu hafta gittiğimde bebek 3 hafta önde fazla iri şekeri takip edelim dedi 2 gündür ölçüyorum normal çıkıyor canım bakalım