Hanımlar merhaba herkese.
Şuan nst odasından yazıyorum. Bugün 33+0 olduk ve sabah ilk kez nst te bağlandım. Düzensiz sancı çıktı. Pazar günü hafif kahverengi lekelenmemde olduğu için doktorum açılmama bakmak istedi. Açılma yokmuş. Çatın dar dedi. Bebeğim zaten makat geliş ama dönse bile normal doğum uygun değil dedi. Sezaryen olacağım kesinleşti böylelikle. Geçen hafta tam 32+0da da kontrole gelmiştim. Ozaman 1900 kgdı. Bugün 1800küsür çıktı. Nasıl olduğunu anlamadım. Kilo almamış üstelik vermiş🤷🏼♀️ 1 hafta geri çıktı yine. Doopler baktı. Kan akışı iyi, suyum iyi, plesanta yaşanmamış henüz iyi. Ama beslenememiş dedi. Tekrar nst istedi. Zaten artık çok zorlanıyoken, bugün iyice moralim bozuldu. Öylesine yazmak istedim işte..
Rabbim hepimizi evlatlarımıza sağ salim sağlıkla kavuştursun inşallah🙏🏻