Kader9677 ben 6+2 de gttim kalp atisini duyduk. Bekledim hamile olduğumu bildiğim halde. Hastaneye sürekli gitmeyi sevmiyorum yani kese için gidip göremiyoruz snra tekrar gidiyoruz kalp atışı vs derken 4 5 kere gitmiş oluyorsun çok stresli bana göre. Oyuzden sabredip 6+2 de gttim için rahat etti. Bence sende öyle yap bekle hatta sabirliysan 6 haftan bitsin 7 de git kese bebek kalp atışı herseyi Bi seferde öğrenirsin inşallah. Folik asit şu bu içinde geç kalmış filan olmuyorsun aldırma öyle diyenlere. Kendine dikkat et doktora gidene kadar yemene icmene yeterli canm hayırlısı olsun