5+2 de kese gördüm 6+3 te kalp atısı dinledik şükür bence beklemenin bir anlamı yok gitmek daha dogru her zaman için daha sonraki adımı ve ne kdar beklemeniz gerektigini doktorunuz söyleyecektir bizlerden daha iyi biliyorlar malum canım inşallah hersey yolundadır 🤲🏻