OOzge25 Kader9677 kanamam olduğu için 5+6 da gitmiştim. Bebek ve kese göründü. Ama kalp atışı duyulmamıştı. Doktor 7-8 hafta arasında kalp atışını duyarsın dedi. 7 haftalıkken kalp atışını duydum. 8.haftada da rutin kontrollerime başladım
Misa34 Kader9677 gorunur bende 5 haftalikken ogrendim . Tahlillerini yaptirki biranonce ilaclarina baslan. Lan degerlerin dusuktur gibi onlemini alirsin .
Etgrlgz Bende 5 te gittim kese göründü. Kalp atışı için 1 hafta sonra gitti çok anlayamadık, haftaya gideceğiz, için rahat edecekse hemen gidebilirsin
Kader9677 Son adet tarihime gore 5 haftalik aslinda bebek 2 haftalik falan oluyo dimi yani daha kucuk Gorunur mu ki 🤔
Kader9677 Haftaya gidebilirim o zaman inşallah gorunur Eşim hâla bana inanmiyor da o yüzden biraz tedirginim